duminică, 21 noiembrie 2010

Arta fotografica sau fotografia artei?

Se spune ca amintirile sunt cele care dainuie odata cu trecerea timpului si cele care raman in mintea si in urma noastra ca si fiinte. Cu atat mai simplu si comod a devenit sa realizam propriile noastre imagini surprinse cu aparatul de fotografiat sau sa fim imortalizati de cei dragi in ipostaze diverse, locuri inedite devenind creatori sau creatii fotografice, iubite si admirate de catre cei care ne privesc...Eu personal, ador sa il fotografiez pe fiul meu de 2 anisori, deoarece il surprind uneori atat de inocent, alteori atat de caraghios, atat de curios cateodata, incat fiecare gest, actiune sau privire ma incanta atunci cand revad pozele..Pentru ca numarul pozelor cumulate a devenit destul de consistent, am creat un site in care am expus unele din pozele cele mai reusite. Cine doreste sa viziteze www.gabriel.mcip.ro poate sa se bucure de inocenta varstei si dragostea unui parinte fericit!
Pentru iubitorii de frumos si care mai scriu si pe blog am gasit un concurs interesant in care premiul consistent iti face cu ochiul rapid. Mi-ar placea sa mai detin un aparat foto care sa pot surprinde locuri diverse, inedite, inclusiv vacanta de la anul planificata constincios in Insulele Tenerife..Mult succes tuturor participantilor interesati si care promoveaza frumosul in diversele lui ipostaze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu