duminică, 14 februarie 2010

Cum calatoresc femeile?

Intotdeauna atunci cand imi doresc ceva ma duce gandul si visul departe....spre zarile calde... Ador sa calatoresc sa vad lucruri noi, sa ies din monotonia si rutina zilnica, dobandind cunostinte despre locurile noi vazute, descoperind civilizatii si oameni diferiti, culturi si realizari diverse! Si cum spuneam ca ma duce gandul la zarile calde, ador soarele si plaja, apa si caldura, intr-un cuvant calatoriile in zone cu clima calda, cu nisip fierbinte, apa sarata si distractie multa! Sunt o femeie care prefer rasfatul si bucuria de a ma relaxa, asa cum acasa nu am timp sau nu imi permite clima...Sa merg cu yahtul, sa beau cocktel rece, sa ma plimb sub clar de luna si sa fac scufundari subacvatice, iata ce mi-ar placea sa mai fac in urmatoarea mea vacanta, fireste undeva departe de tara....Si sa adorm obosita in hamac, trezindu-ma apoi...si descoperind ca nu a fost totul doar un vis.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu