joi, 23 septembrie 2010

Fly with low cost

Atunci cand te pregatesti sa pleci pentru o calatorie cu avionul, ai in vedere toate aspectele pozitive sau mai putin pozitive, pe care ti le ofera o astfel de experienta...Eu personal, aleg sa "zbor" atunci cand am de ajuns undeva, zborul fiind acel sentiment care difera de simpla calatorie cu avionul.Asta poate fi interpretat la randul lui subiectiv, fiindca experienta difera de la caz la caz. Ce inseamna pentru mine a zbura, va intrebati probabil?? Aleg curse low cost deoarece exista avantajul unei intimitati mai speciale pe care ti-o ofera acest tip de zbor, dar si posibilitatea de a economisi niste bani, eventual pentru mai multe cumparaturi sau simple mofturi, sa zicem...
Recunosc, ca ma incarc de adrenalina atunci cand simt ca plutesc deasupra tuturor, dar stiu sa imi ofer si o clipa de relaxare, fie citind o revista de femei, ascultand muzica la casti sau incercand sa am o conversatie placuta cu tipul dragut din stanga mea...Profit sa cer cat mai multe informatii de la insotitoarele de bord si cu ocazia asta, imi asigur si o cafea binemeritata. De obicei, nu adorm, decat daca sunt franta, cel mai ades incep sa visez cu ochii deschisi la ceea ce o sa mi se intample frumos cand ajung la destinatie, imi reamintesc cat sunt de norocoasa si astept cu nerabdare sa inceapa "zborul" printre norii albastri.

Un comentariu: