sâmbătă, 25 aprilie 2015

Retete culinare

Weekendul acesta nu stiam si nu aveam idee ce anume sa pregatesc de mancare pentru familia mea..Imaginatia imi era limitata cand ma gandeam strict gastronomic, lista de cumparaturi nu imi era facuta asa ca am "hoinarit" putin pe internet cu gandul ca o sa primesc ajutor "specializat" cu doar cateva clikuri...Asa s-a si intamplat...
Atunci cand caut o reteta, la fel ca si atunci cand caut tinute vestimentare ma uit in primul rand la aspect si aici vorbesc de aspectul retetei dar si al site -ului in sine..Imi place sa "imi clatesc ochii" cum imi place mie sa spun cu imaginile retetelor culinare,  sa imi stimulez simturile olfactive, glandele papilare si evident impulsul de a gati in sine...
De asemenea un alt considerent foarte important este acuratetea si explicatiile retetei in sine care trebuie sa fie foarte clare si explicite...daca se poate sa fie insotite si de un video neaparat.
Asa am descoperit acest site culinar http://www.jamilacuisine.ro care are aceste doua avantaje enumerate mai sus ( designul site-lui reusit si explicatiile video ale retetelor ). Cum imi doream de mult sa experimentez un cheesecake cu crema de branza si capsuni, am gasit aceasta reteta postata pe https://www.youtube.com/watch?v=DX4O-fG2jxw Cred ca orice incepator intre ale gatitului s-ar incumeta sa gateasca cu un asa ajutor specializat, ce ziceti?


Un alt site culinar interesant si placut la vedere este  http://gourmandine.ro dar care nu are actualizate retetele culinare de mai multa vreme, din pacate...Asteptam noutati, in alta ordine de idei din partea acestora...
Ma gandeam sa facem impreuna un top al site-urilor de specialitate, sa imi propuneti voi alte retete sau bloguri care indeplinesc aceste doua aspecte pe care le urmaresc, atunci cand vine vorba de retete culinare on-line. Pofta buna va doresc tuturor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu