miercuri, 27 aprilie 2016

SILAN Sof&Oils

Am participat pentru prima data la o campanie de testare BUZZstore si promovare a unui produs nou aparut pe piata. Este vorba despre balsamul de rufe Silan Soft&OIls care dupa cum ii spune si numele aduce a catifelare usoara a hainelor si prospetime datorita uleuirilor pretioase parfumate. Coletul a venit foarte rapid, asta denota profesionalismul celor de la BUZZStore si m-am bucurat foarte mult pentru balsam , monstre si umerasul primit. Am inceput testarea produsului nu inainte de a a-mi rafata simturile cu mirosul delicat, aproape natural de miere pe care il denota aceasta formula usoara si placuta de balsam de rufe. De obicei, ceea ce foloseam eu inainte avea un miros intens, aproape "artificial" care ma irita uneori, insa SILAN Soft&Oils este foarte diferit si delicat si din acest punct de vedere. Asa ca eram curioasa daca acest miros va persista si pe haine dupa spalare... Am folosit doza recomandata de 30 ml pentru hainele moi si pot afirma cu tarie cu mirosul a rezistat incredibil de bine, chiar s-a impregnat si la celelalte rufe din dulap. Hainele au avut dupa spalare o textura mult mai fina, delicata la atingere si puteau foarte usor sa fie impaturite. Am folosit si mici trucuri de a mentine prospetimea mirosului in dulap, adica am inmuiat un servetel de hartie cu balsam Silan Soft&Oils si l-am asezat intr-un borcanel fara a-l acoperi, direct pe rafturile dulapului, astfel ca toate hainele au capatat brusc acel miros delicat si proaspat. Cu incredere, le-am recomandat si colegelor mele de munca acest balsam si intreaga gama, precum si campania #buzzsilan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu