joi, 20 aprilie 2017

DOVE

Am primit spre testare, cu ajutorul celor de la #BUZZStore si #buzzdove un set foarte frumos de produse gama Dove. Acesta contine un sapun crema Dove Original de 250 ml, o rezerva Dove Original de 500 ml, 2 sapunuri crema Dove de 250 ml fiecare, 1 prosop de maini cu sigla Dove, 1 ghid BUZZ si 5 brosuri informative. Ambalajul sapunului Dove imi da senzatia de curat permanent, probabil din cauza albului care predomina la aceasta gama.



Impreuna cu familia si copii am inceput testarea: consistenta sapunului este cremoasa, fina si hidrateaza foarte bine pielea, chiar si pielea bebelusei mele Diana ramane fina la atingere...Am observat ca si pielea mainilor mele este vizibil mai hidratanta si ca urmare folosesc mai rar crema de maini ( abia seara) in ciuda faptului ca ma spal foarte des pe maini in timpul zilei...Si baietelul meu Gabriel este multumit de mirosul fin si de faptul ca este foarte practic sa se spele pe maini. Spalatul a devenit astfel o placere in familia noastra.


,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu